POLITICA DE LIVRARE A SERVICIILOR
Această politică de livrare a serviciilor este valabilă pentru achizițiile făcute pe site-ul https://problemedematematica.ro .
Acceptăm ca și metodă de plată, plata cu cardul, folosind procesatorul de plată online, Netopia mobilPay. Plățile sunt efectuate în siguranță. Utilizarea procesatorului de plată online este la latitudinea Utilizatorului și este singura răspundere de risc. Este responsabilitatea Utilizatorului să respecte termenii specificați de procesatorul de plăți online în termenii lor de utilizare și politicile de confidențialitate. Utilizatoruil își va asuma pe deplin riscurile de a efectua orice tranzacție prin intermediul procesatorului de plăți online.
După efectuarea plății, Utilizatorul va primi un email de confirmare și contul său de pe https://problemedematematica.ro va fi alimentat cu numărul de Credite echivalent cu suma plătită.
Pentru detalii și eventualele probleme, ne puteți contacta la contact@problemedematematica.ro .
POLITICA DE RETUR A PLĂȚILOR
Această politică de rambursare a banilor („Politica de rambursare”) se aplică achizițiilor efectuate pe site-ul ProblemeDeMatematica.ro
În general, taxele pe care le-ați plătit pentru Servicii sunt nerambursabile și/sau neschimbabile, cu excepția cazului în care se prevede altfel în această Politică de rambursare sau este cerut de legea aplicabilă.
Notă pentru rezidenții UE: dacă sunteți rezident în UE, aveți dreptul de a vă retrage din acordul de achiziție de bunuri digitale fără taxă și fără a furniza niciun motiv în termen de paisprezece (14) zile de la data încheierii unui astfel de acord, cu excepția cazului în care ați dat consimțământul pentru executarea imediată a unui acord. PRIN PREZENTA VI SE ADUCE LA CUNOȘTINȚĂ CĂ EXECUȚIA ACORDULUI ÎNCEPE IMEDIAT ȘI CĂ ÎȚI VEI PIERDE DREPTUL DE RETRAGERE DIN ACORD ODATĂ CE SERVERELE NOASTRE VALIDEAZĂ CUMPĂRAREA DVS. ȘI CUMPĂRAREA ESTE TRIMISĂ LA DVS. Prin urmare, dacă anulați achiziția din orice motiv în termen de 14 zile calendaristice de la data achiziției, nu veți avea dreptul la o rambursare.
Cu toate acestea, am decis să vă oferim posibilitatea de a primi o rambursare („Rambursarea voluntară”) dacă îndepliniți condițiile stabilite mai jos.
Ne puteți contacta la contact@problemedematematica.ro pentru a solicita o rambursare.
Vom examina cererea dvs. și vă vom anunța (prin e-mail) dacă este aprobată. Dacă cererea este aprobată, rambursarea dvs. va fi procesată și un credit va fi aplicat automat cardului dvs. de credit sau metodei originale de plată în termen de 14 zile de la data solicitării.
De obicei, o rambursare poate fi solicitată numai în perioada de abonament. Dacă perioada de abonament a expirat înainte de a solicita o rambursare, nu vă vom putea oferi o rambursare.
DECLARAȚIE IMPORTANTĂ
Vă rugăm să rețineți că numai îndeplinirea cerințelor de mai sus vă permite să primiți o rambursare voluntară completă în conformitate cu politica „Garanție de rambursare 100%”. Din motive de claritate, această „garanție de rambursare 100%” nu se aplică altor cazuri, inclusiv, dar fără a se limita la, următoarele cazuri:
• avem dovada livrării tuturor mailurilor cu produse în căsuța dumneavoastră poștală (conform plăților dvs.);
• crezi că nu ai timp suficient să citești răspunsurile conținute în soluția personalizată de matematică;
Această politică de rambursare este încorporată și este supusă Termenilor și condițiilor de utilizare, cu excepția cazului în care se prevede altfel în prezentul document.
Ultima actualizare: 28 Mai 2022